maandag 9 december 2013

Beeld in Brons

 
Mijn eerste (wassen) beeld -een zwangere vrouw- is klaar en bevindt zich op dit moment bij de bronsgieter om gegoten te worden!

Na het volgen van een cursus 'Beeld maken in Brons' bij beeldend kunstenaars Monique Spapens en Camille van Os is mijn eerste, zelfgemaakte beeld klaar....!!
Nu nog in boetseerwas en gevormd rond koperdraad, maar binnenkort gegoten in brons. Als het gieten en patineren klaar is kan ik het ophalen bij de bronsgieter in Friesland en het eindresultaat bekijken. Ik kan niet wachten en ben erg benieuwd hoe mijn beeld er dan uitziet. 
Het beeldje stelt een zwangere vrouw voor in een actieve, stoere houding.
Zodra het bronzen beeld helemaal klaar is, zal ik een foto, de titel en de maten, op mijn weblog plaatsen.

Groetjes en tot snel,
Corry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten