zaterdag 12 augustus 2017

De SALE is begonnen!!!

De SALE is begonnen....!!!

Bezoek mijn site voor de leukste koopjes: www.zeep-cadeau-enzo.nl


Omdat ik stop met het geven van de workshop 'Zeepketting maken', gaat een groot deel van mijn voorraad kralen, bedels, zeepprikkers, uitstekers, lint, etc., etc. de uitverkoop in.
Met grote regelmaat worden er (na inventarisatie) nieuwe artikelen toegevoegd, want ik heb nog dozenvol kralen e.d. die nog uitgezocht en geteld moeten worden en daarna ook de verkoop in kunnen. 😉
Na de artikelen van de workshop 'zeepketting maken', zullen ook de artikelen van de workshop 'Boekenlegger maken' verkocht gaan worden....dus neem af en toe even een kijkje op mijn site en mis niets.

Wees er snel bij, want OP = OP....!!!

Corry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten